Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Gry i zabawki
(4)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
(4)
Autor
Chvatil Vlaada
(1)
Delval Julien
(1)
Moon Alan
(1)
O'Connor Rory (1973- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Dzieci
(2)
Młodzież
(2)
Dorośli
(1)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Gry w kości
(2)
Gra słów
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(3)
4 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : ściśle tajna gra słowna / Vlaada Chvatil. - Gdańsk : Rebel Centrum Gier, copyright 2016. - 1 pudełko zawiera: 14 kart agentów w dwóch kolorach, karta podwójnego agenta, 4 karty niewinych obserwatorów, karta zabójcy, 60 kart kluczy, podstawka, 140 kart z 280 obrazkami; 21x15x5 cm + instrukcja
W pudełku: 16 kafelków agentów w dwóch kolorach ; 1 kafelek podwójnego agenta ; 7 kafelków niewinnych obserwatorów ; kafelek zabójcy ; 40 kart kluczy ; 1 instrukcja . 1 podstawka 1 klepsydra 200 kart z 400 kryptonimami
Wiek:10+
Liczba graczy: 2-8
Czas gry: 15 min
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy... Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również - owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody... Dzięki zmiennym układom kart na stole (400 haseł), wielu kartom kluczy (40), które mogą być rozpatrywane na cztery sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Sprawia to, że w Tajniaków można grać nieustannie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką. Dwie dostępne role - Szefa i członka drużyny - to inne zadania, inne wymagania. Obie są bardzo satysfakcjonujące. Łączenie losowych słów skojarzeniami, które drużyna ma odgadnąć, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł, które w kreatywny sposób zainspirują drużynę. Do gry zaprosić można większą niż zazwyczaj liczbę graczy, co sprawia, że gra świetnie sprawdza się na imprezach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 42 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : mapa USA / Alan R. Moon ; ilustracje Julien Delval. - Gdańsk : Rebel Centrum Gier, copyright 2013. - 1 pudełko zawiera : 1 plansza, 240 kolorowych wagoników, 110 kart Wagonów, 30 kart Biletów, 1 karta podsumowania, 1 karta premii, 1 karta promocyjna map, 5 drewnianych znaczników punktacji, 1 numer dostępu do days of Wonder Online : ilustracje, karton, plastik ; w pudełku 30x30x7 + instrukcja.
Liczba graczy 2-5.
Czas gry 30-60 minut.
Wiek: 8+
2 października 1900 roku. 28 lat wcześniej londyński ekscentryk Phileas Fogg wygrał swój słynny zakład o podróż w 80 dni dookoła świata. Teraz, u progu nowego wieku nadszedł czas na nową "niewiarygodną podróż". Starzy przyjaciele, którzy zebrali się by uczcić wygraną Fogga podejmują nowe wyzwanie. Stawka - 1 milion dolarów - zwycięzca bierze wszystko. Cel: kto może odwiedzić koleją najwięcej miast w Ameryce Północnej, w 7 dni! Przygoda rozpoczyna się już teraz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP 52 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Story cubes : przygody / [Rory O'Connor]. - [b. m.] : Rebel Centrum Gier, 2016. - 1 pudełko (9 kostek) ; pudełko 8x8 cm + instrukcja.
Liczba graczy 1+.
Użyj wyobraźni: Ludzie na całym świecie wymyślają własne warianty gry Rory`s Story Cubes fantasia. A co Tobie wpadnie do głowy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 20 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rory's story Cubes : opowieści. - Gdańsk : Rebel Centrum Gier, cop. 2016. - 1 pudełko zawiera: kostki - 9 sztuk, pojemnik na kostki, instrukcja.; 22x11x4 cm.
Na opakowaniu: Rzuć kośćmi. Stwórz opowieści
Kości Opowieści.
Liczba graczy: 1+
Wiek graczy: 6+
Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Rzuć wszystkimi dziewięcioma kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu..." lub jeśli wolisz "Pewnego razu...". Następnie opowiedz historię w oparciu o dziewięć obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł twoją uwagę. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne co cię ogranicza, to twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się jej ponieść, a fantastyczne opowieści same zrodzą się w twojej głowie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 39 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej